Aan een marketingcampagne zijn vaak veel denkuren en creativiteit vooraf gegaan. Variërend van terugkerende thema’s als Koningsdag tot acute voorlichting (b.v. voorlichting over plaatselijke maatregelen betreffende het Corona virus) . Campagnes die samengesteld zijn, bij BiblioMedia ook wel ’toolkits’ genoemd, zijn producten met een eenduidige communicatie voorzien van een eigen huisstijl. Voorlichtingsmaterialen in uiteenlopende producten die uiteraard online samen te stellen en af te roepen zijn.
BiblioMedia faciliteert op verzoek voor elke opdrachtgever een eigen webshop en draagt zorg voor een correcte levering. Slimme koppelingen van interne en externe systemen geven elke opdrachtgever de geruststelling dat de campagnematerialen en communicatie uitingen tijdig online en op de plek van bestemming zichtbaar zijn.
De dienstverlening van BiblioMedia gaat op verzoek ook verder dan alleen de uitvoering. Met de ’content marketing’ dienst denkt BiblioMedia mee in creatieve uitingen in relatie tot bijvoorbeeld seizoenswisselingen, actualiteiten, branchegerichte activiteiten, vakanties of feestdagen.