Marketingcampagnes met effect!
De energie die in een marketingcampagne zit dient zich te vertalen in effect, het behalen van een doel. Bij BiblioMedia is daar alles op gericht. Daarom bieden wij een allesomvattende service in de uitvoering van elke marketingcampagne. Van zowel het eerste ontwerp tot de uiteindelijke productie en fulfilment.
Wat zien wij als een campagne?
Het centrale begrip bij een campagne is de call-to-action. We willen bij de doelgroep een merk, een actie, iets nieuws of actualiteit onder de aandacht brengen. Met als doel de doelgroep in actie te laten komen. Elke campagne is verschillend en vraagt om een specifieke aanpak, zeker in de mix van online marketing en offline materialen.
Campagnes vragen om extra aandacht
BiblioMedia heeft expertise in de uitvoering van een marketingcampagne. We denken mee over het effectief én efficiënt inzetten van diverse middelen. Duurzaamheid is daarbij een steeds belangrijker uitgangspunt. Een campagne vraagt en verdient specifieke kennis die wij door jarenlange ervaring hebben opgebouwd en ook voor jouw organisatie kunnen inzetten.
Wat doen wij dan zoal?
- Meedenken vanaf het concept tot aan het doel
- Creatieve voorstellen in zowel online als signing en print uitingen
- Daar waar nodig de inzet van een online platform
- Indien wenselijk de inzet van narrowcasting
- Fulfilment en slimme warehousing
Onze service gaat verder...
Al staan we dan bekend om onze nuchtere aanpak, onder aan de streep zijn we state of art bezig. We schromen niet om een intelligente koppeling met het management informatie systeem van jouw organisatie in te zetten. Of we brengen onze eigen ontwikkelde opmaaktool in stelling waarmee je in een mum van tijd snel je eigen publicatie maakt, zowel online als in print.